טיפול בדלקת פרקים

טיפול אלטרנטיבי בדלקת פרקים

טיפולים אלטרנטיביים הם כבר לא עניין חדש ומיליוני בני אדם משתמשים בהם בכל רחבי העולם כאלטרנטיבה טיפולית יעילה לטיפולים רפואיים קונבנציונליים. ככלל, כל טיפול אלטרנטיבי שאתם מקבלים צריך להיות לכל הפחות בידיעתו של הרופא ובמצבים רפואיים מורכבים, כדאי לשלב אותו עם הטיפול הקונבנציונלי. יחד עם זאת, ישנם מצבים רפואיים בהם יכול הטיפול האלטרנטיבי לתת לנו מענה מלא ומיטבי גם ללא צורך בהתייעצות רופא ואחד מהם הוא טיפול בדלקת פרקים.

מבצע!

מוצרי בריאות אנטי דלקתיות

דלקול ניוונד K

250.00

לטיפול בדלקות וכאבי כתפיים וצוואר תפוסים

מבצע!

מוצרי בריאות אנטי דלקתיות

דלקול גידימייק פרקין B

250.00

לטיפול בדלקות ומניעת כאבי מאמץ במפרקי עצמות במרפק שורש כף היד וראשי אצבעות הידיים

מבצע!

.מוצרי בריאות למחלות הרגל וכף הרגל

דלקול פרקין שייגר

250.00

לטיפול בכאבים ודלקות פרקים שגרוניות

מבצע!

מוצרי בריאות אנטי דלקתיות

דלקול פרקין ניוונד F

250.00

לטיפול בדלקות פרקים במפרקי פנים ולסת ומניעת כאבים

מהי דלקת פרקים?

בגוף האדם ישנם עשרות מפרקים המשתרעים מכף הרגל ועד הצוואר. מפרקים אלה מיועדים להעניק לנו את יכולת התנועה החופשית ולמעשה לאפשר לנו את השימוש אנו מכירים בגוף שלנו. מפרקי הגוף יכולים לחוות עומס רב ועל אף שהם בנויים לכך, לעיתים העומס רב מדי או שעשינו תנועה לא נכונה, מה שמצית תהליך דלקתי במפרק. דלקת זו יכולה להוביל לפגיעה בגידים העוברים במפרק ובהמשך לכך להופעת כאב בעקבות לחץ המופעל על ידי הגידים המורחבים על העצבים העוברים במקום.

 

טיפול אלטרנטיבי בדלקת פרקים

טיפול בדלקת פרקים הוא טיפול שמבוסס בעיקרו על אנטיביוטיקה, סטרואידים, משככי כאבים ולעיתים גם טיפולים מורכבים יותר כמו גלי הלם. אלו הם כמובן הטיפולים הקונבנציונליים שנחשבים ליעילים מאוד, אך לא תמיד מתאימים לכל מטופל. במיוחד בקרב מטופלים הסובלים מדלקות חוזרות ונשנות, או מהופעת דלקות לאור מחלות רקע, עולה הצורך במציאת טיפול אלטרנטיבי בדלקות פרקים, שלא יכביד על מערכות הגוף כמו פתרונות כימיים סינטטיים המסופקים על ידי הרפואה הקונבנציונלית. יחד עם זאת, חשוב לדעת שלא כל פתרון טבעי, המגדיר את עצמו ככזה, הוא אכן פתרון טבעי יעיל. ישנם לא מעט מוצרי מדף גנריים הפונים לכלל האוכלוסייה, ולא מצליחים ליצור את המגוון הטיפולי הנדרש בכדי לתת מענה לסיטואציות הרפואיות של כל מטופל ומטופל. על כן, בבחירת טיפול אלטרנטיבי לטיפול בדלקות פרקים, כדאי מאוד לחקור את הנושא מראש ולבחור היטב את הפתרון המתאים לכם באופן ספציפי.

בחברת צורי ברכה תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של פתרונות טבעיים בצורת קרמים, משחות ותכשירים המיועדים לטיפול בבעיות עור, מפרקים, גידים, שרירים, עצמות וכאב. צורי ברכה היא חברה ייחודית המפתחת ומייצרת את הפתרונות האלטרנטיביים שלה בעצמה, על בסיס עבודת מחקר ופיתוח ענפה והעמדת טווח טיפולי נרחב לשלל מצבים רפואיים. בדף זה תוכלו להתרשם מהפתרונות שלנו ובטלפון 052-7409509 תוכלו לקבל מענה לכל שאלה שיש לכם בעניין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.