איך מרפאים דלקת בגיד אכילס

טיפול בדלקת בגיד

דלקת בגיד היא כמעט תמיד תוצאה של פגיעה פיזית בגיד, בין באמצעות תנועה חדה המבוצעת במהלך פעילות ספורט או כל פעילות פיזית אחרת ובין באמצעות הפעלת לחץ על הגיד לאורך זמן, למשל באמצעות נעילת נעל לוחצת ולא בריאה, הגורמת להליכה מרושלת ומסורבלת שפוגעת בגיד אכילס. ישנם מקרים בהם דלקת בגיד נובעת דווקא ממחלת רקע כמו סוכרת, אך מדובר במיעוט המקרים.

 

האם ישנו טיפול בדלקת בגיד?

ובכן, דלקת בגיד הוא מצב שעובר מעצמו כעבור מספר ימים או שבועות. הטיפול הטוב והחשוב ביותר בכל דלקת בגיד הוא הטיפול העצמי של מנוחה למפרקי הגיד ועל פי הצורך נטילת משככי כאבים. מנוחה מלאה לאזור הגיד היא תנאי מפתח ביכולת של הגיד לעבור תהליך של ריפוי עצמי ובדרך כלל מקרים שאינם עוברים ריפוי עצמי, הם מקרים שנובעים מאי מתן מנוחה ראויה. במקרים אלה ניתן לבצע טיפולים ייעודיים המבוססים על הזרקת סטרואידים ונטילת תרופות אנטיביוטיות למלחמה בדלקת. רק במקרים שבהם הטיפול מתברר כבלתי יעיל, ניתן לבצע טיפול באמצעות גלי הלם, קרי גלי רדיו המוקרנים על אזור הדלקת וגורמים לגלי הלם שעוברים דרך העור והשרירים אל הגיד, אם כי לטיפול זה הסיכונים שלו.

 

איך מרפאים דלקת בגיד אכילס?

דלקת בגיד אכילס יכולה לגרום למגבלה משמעותית בתנועה ובהתנהלות היומיומית שלנו. במצב של דלקת בגיד אכילס נתקשה מאוד ללכת ואפילו לעמוד על רגלינו, שלא לדבר על פעילות ספורטיבית או אפילו פעולות יומיומיות פשוטות אחרות. זה כאילו הגוף שלנו זועק לנו מכל עבר שהוא זקוק למנוחה. ואכן, התשובה המיידית והחשובה ביותר לשאלה איך מרפאים דלקת בגיד אכילס היא, באמצעות מנוחה. מנוחה משמעותה שחשוב להימנע מכל עומס על הרגל, מומלץ לשבת ולהרים את הרגל למעלה ועד כמה שניתן, להשתמש ברגל השנייה בלבד. ועדיין, על אף יעילותה הרבה, מנוחה לא תמיד יכולה להיחשב בתור טיפול בדלקת בגיד ואם כעבור מספר ימים או שבועות אינכם מרגישים כל שיפור, כדאי להגיע לבדיקה אצל רופא.

אם הרגל היא "כלי עבודה" חשוב בשגרת החיים שלכם, בין שלצרכי ספורט ובין שלצרכי עבודה, תוכלו לפנות מיידית לרופא ולקבל טיפול ייעודי בדמות זריקות סטרואידים לאזור הדלקת, נטילת תרופות אנטיביוטיות ולבסוף גם טיפול בגלי הלם, שיאפשרו להאיץ מאוד את תהליך הריפוי של הדלקת, אם כי מנוחה היא ללא ספק מרכיב מפתח חשוב בכל תהליך ריפוי.

חברת צורי הדס מתמחה בפיתוח וייצור של משחות וקרמים טבעיים לשיקום דלקות והעלמת כאבים ראומטיים. החברה פועלת על פי תקני GMP בינלאומיים לייצור וניהול האיכות בענף הפרמצבטיקה ואם עד כה לא מצאתם תשובה לשאלה איך מרפאים דלקת בגיד אכילס, בצורי הדס תוכלו למצוא את התשובה. לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום בטלפון 052-7409509.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.