טיפול בדורבן בעקב הרגל

טיפול בדורבן בכף הרגל

הרבה דימויים ניתנו כבר למצב שנקרא דורבן בכף הרגל כשהאשם המרכזי הוא שמה של התופעה, שיכול מאוד להטעות. בפועל, דורבן הוא למעשה דלקת ברצועה עבה הנמתחת מהעקב לאורך כף הרגל ועד האצבעות ונקראת החיתולית הכפית. הדורבן עצמו בא לידי ביטוי בחלק התחתון של העקב והוא יכול מאוד לכאוב. כמו שלל הדימויים שכבר הוענקו לדורבן, ישנם גם לא מעט דימויים לגבי טיפול בדורבן ברגל ורובם פשוט לא נכונים. טיפול בדורבן כף הרגל יכול בהחלט להגיע למצב בו מתעורר צורך בהליך כירורגי, אך עוד לפני כן ניתן להעניק טיפול דורבן בעוד שלל צורות שמרניות שאינן מחייבות התערבות כירורגית.

בסופו של דבר מדובר בדלקת

אחד התיאורים השגויים היותר שכיחים של דורבן בכף הרגל הוא התיאור של בליטת עצם שיוצאת מהעקב ולמעשה קורעת את הרקמות ברכות בעקב. אנשים הסובלים מדורבן בהחלט יכולים להתחבר לתיאור זה לאור הכאב הרב שיכול לייצר הדורבן, אלא שבפועל עדיין מדובר במצב דלקתי ותו לא. המשמעות היא שבאמצעות תרופות אנטיביוטיות, סטרואידים ואפילו תכשירים שונים, ניתן לתת טיפול בדורבן בעקב כף הרגל מבלי להגיע למצב של צורך בהליך כירורגי. גם במקרים בהם הטיפול השמרני אינו מפיק את התוצאות הרצויות, עדיין ניתן להעניק טיפול בכאבי דורבן בעקב באמצעות טיפולי ביניים הכוללים למשל טיפול בגלי הלם המוקרנים ישירות על אזור הדלקת.

 

מהו הטיפול בדורבן ברגל בשיטה הטבעית?

אחרי שהגענו להבנה שדורבן בכף הרגל הוא למעשה מצב דלקתי, הרי שבמקרים רבים ניתן לטפל בו כפי שמטפלים במצבים דלקתיים רבים שמופיעים במפרקים שונים בגוף, לרבות באמצעות תכשירים טבעיים לחלוטין. טיפול בדורבן בכף הרגל בשיטה הטבעית מבוסס למעשה על מריחה של קרמים, משחות ותכשירים, המיועדים להרגיע את הכאב ולהזין את האזור בחומרים נוגדי דלקת. טיפולים אלה מתאימים לאנשים הסובלים מבעיות בריאותיות שונות המגבילות אותם מנטילת תרופות קונבנציונליות רגילות, אנשים שמעדיפים את הטיפול הטבעי על פני הטיפול הסינטטי הכימי וכן כאמצעי עזר משלים לטיפול הקונבנציונלי.

יחד עם זאת, מאחר ומדובר בתופעה שיכולה מאוד להכאיב, כל טיפול בדורבן בעקב הרגל צריך להתחיל אצל הרופא המטפל, תוך היעזרות עד כמה שניתן בתרופות קונבנציונליות שיכולות להפחית משמעותית את הכאב ואת עוצמת הדלקת. פתרונות טבעיים יכולים להשתלב בהמשך הדרך כדי להוביל לריפוי מלא מהדלקת ובכדי ליצור שיכוך יעיל של הכאבים לאורך זמן, ללא הצורך בנטילת משככי כאבים שיכולים ליצור סיכון בשימוש תדיר. כמו כן, חשוב לבחון את הפתרונות הטבעיים הזמינים בשוק ולהתמקד בפתרונות המסופקים על ידי גורמים מקצועיים המפתחים ומייצרים בעצמם את התכשירים לטיפול ופחות בפתרונות גנריים מן המדף.

חברת צורי ברכה היא חברה ותיקה ומובילה, המתמחה במחקר, פיתוח וייצור של תכשירים טבעיים לטיפול בשורה של בעיות עור, מפרקים, גידים, דלקות, עצמות וכאב ובכלל זה מציעה גם טיפול בדורבן בכף הרגל על בסיס חומרים טבעיים בלבד. לצורי ברכה פתרונות שפותחו על ידי החברה לאורך שנים של ניסוי וטעייה עד כדי פיתוח סדרה שלמה של מוצרים שיכולים לתת מענה בטווח רחב של בעיות דורבן בכף הרגל. את כל הפתרונות הטבעיים שלנו תוכלו למצוא בדף זה, וכן תוכלו ליצור עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-7409509 עם כל שאלה שיש לכם בעניין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.