כאבי מותניים בהריון

ככלל, הריון הוא מצב שעלול להיות מלווה בכאבים כאלה ואחרים בשלבים כאלה ואחרים של ההיריון. יחד עם זאת, לכל כאב סיבה משלו וישנם כאבים שבהחלט מחייבים תשומת לב רפואית, במיוחד אם הם מתעוררים בשלבים היותר מתקדמים של ההיריון. אחד הכאבים היותר שכיחים הם כאבי מותנים בהריון ואלו מופיעים בעיקר בשלבים המאוד ראשונים שלו. כאבים אלה משקפים למעשה את התהליך שבו מסתגל הגוף למצב החדש של הריון, הרחם מתרחב והרצועות המעגנות אותו אל האגן הולכות ונמתחות, מה שעלול לגרום לכאב שיכול להזכיר כאבי מחזור.

 

כאב "נורמלי" מול כאב שמחייב בדיקה

כאבים במותניים בהריון הם כאבים נורמליים לחלוטין, כל עוד הם מופיעים בחצי הראשון של ההיריון. כאמור, כאבים אלה נובעים מהשינויים הפיזיולוגיים של התפתחות ההיריון בבטן האישה ההרה ואפשר להסביר אותם בצורה מפורטת מאוד. כאבים כאלה שמופיעים במהלך החצי השני של ההיריון בהחלט אמורים להדליק נורה, בינתיים לאו דווקא אדומה, ולהביא את האישה ההרה לבדיקה אצל רופא. יחד עם זאת, כאבי מותנים בהריון שהופכים להיות כאבים משמעותיים ומטרידים, כשהם פוגעים בתפקוד היומי של האישה ההרה וכאשר הם מופיעים לצד תופעות נוספות כמו דימום בנרתיק, בהחלט מחייבים בדיקה של רופא, שיוכל לבטל כל חשש או להעניק טיפול מתאים במידה ונדרש.

 

כאבים במותניים בהריון – התמודדות עם הכאב

בסופו של דבר, הדבר המפריע ביותר במצב של כאבי מותניים בהריון הוא הכאב עצמו. כאבים אלה יכולים להיות לא פשוטים ומאחר והם משקפים תהליכי הסתגלות פיזיולוגיים פנימיים רציפים, הם יכולים להופיע בכל עת, גם במצב של מנוחה מוחלטת. העניין הוא, שדווקא במצב זה של כאבים רציפים, נשים רבות בוחרות שלא להתמודד עימם באמצעות משככי כאבים, מתוך רצון להגן על העובר ובכדי לא לסכן את ההיריון כולו. זהו בדיוק המקום בו יכולים להיכנס לתמונה טיפולים טבעיים נגד כאבים, קרי תכשירים ומשחות שמבוססים על חומרים טבעיים לחלוטין ויכולים להעניק לאישה ההרה, גם מרגוע מהכאב וגם שקט נפשי ביחס להשפעת הטיפול על ההיריון.

הטיפול הקונבנציונלי בכאב נחשב לטיפול יעיל מאוד ורבים מאיתנו נוהגים לקבל אותו בכל כאב שמתעורר בגופנו, בהצלחה. יחד עם זאת, הריון הוא מצב ייחודי שבו בהחלט נרצה להמעיט בכימיקלים וזה בדיוק המקום בו יכולים טיפולים טבעיים, המבוססים בדרך כלל על תכשירים ומשחות, לתת את הפתרון הטוב ביותר.

חברת צורי הדס היא מומחית בינלאומית בפיתוח וייצור של תכשירים טיפוליים בכאבים ראומטיים, פיברומיאלגיה והרגעת כאבים עצביים אוטואימוניים בשרירים, במפרקים ובגידים. החברה פועלת על פי תקני GMP בינלאומיים מחמירים ובאתר האינטרנט שלנו תוכלי למצוא פתרונות טבעיים ויעילים כנגד כאבי מותניים בהריון וכאבים אחרים. לפרטים נוספים צרי עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-7409509 ונשמח לענות על כל שאלה שמטרידה אותך בעניין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.