כאבי מפרקים בידיים בהריון

כאבי מפרקים בהריון

תהליך ההיריון הוא תהליך שרצוף בשינויים פיזיולוגיים אותם חווה הגוף ואליהם צריכה האישה ההרה להסתגל. שינויים אלה כוללים שינויים פיזיים של מבנה הרחם וגודלו, שינויים בשרירי הבטן והמותניים, שינויים במבנה האגן ובית החזה וכדומה. בנוסף לכך, ישנם גם שינויים הורמונליים הנגרמים מכמויות גדולות של הורמונים וכימיקלים אחרים שמפריש הגוף אל מחזור הדם כחלק טבעי מתהליך ההיריון. שינויים אלה יכולים להוביל למגוון רחב של כאבים ובראשם כאבי מפרקים בהריון, כאבים במותניים, כאבים באזור הבטן והבטן התחתונה, כאבים ברגליים וכאבים נוספים הקשורים לעומס המשקל של ההיריון המתפתח.

כאבי מפרקים בהריון – היכן הם מופיעים?

כאבי מפרקים הם כאבים שכיחים למדי בתהליכי הריון והסיבה לכך היא בעיקר העומס הפיזי וההורמונלי שמופעל על המפרקים, השרירים והגידים בגוף האישה ההרה. כך למשל, אצל נשים מסוימות יתפתחו כאבי מפרקים בידיים בהריון בעוד אצל נשים אחרות יופיעו כאבים במפרקי האצבעות בהריון. נשים בעלות מבנה גוף צנום והריון "גדול" יכולות לחוות כאבי מפרקים באזורי הרגליים והגב וגם כאבים במפרקי הצוואר אפשריים לאור ההתנהלות הבלתי רגילה של האישה ההרה בניסיון להתמודד עם השינוי במבנה הגוף שלה. ככלל, ישנן נשים שעוברות את ההיריון כולו ללא כאב מיוחד כלשהו וללא כל דלקת, בעוד נשים אחרות יכולות לסבול מכאבים חוזרים ונשנים ודלקות חוזרות ונשנות. מרבית הנשים נמצאות היכן שהוא באמצע עם תופעות מדודות של כאב ודלקת באזורים שונים בגוף.

 

טיפול במצבים של כאבי מפרקים בהריון

במצב של כאבי מפרקים בידיים בהריון או כאבים במפרקי האצבעות בהריון, כמו גם בכאבי מפרקים מסוגים אחרים, הדבר הראשון שנרצה לעשות הוא להרגיע את הכאב, ובתחום הזה יודעת הרפואה הקונבנציונלית להציע לנו מגוון רחב של תרופות ללא מרשם. העניין הוא שדווקא בתהליך ההיריון, בוחרות נשים רבות להימנע מתרופות המבוססות על חומרים כימיים חזקים, במטרה למנוע כל סיכון לעובר ולהיריון. מהסיבה הזאת בדיוק, הופך ההיריון הראשון אצל נשים רבות להזדמנות הראשונה בה הן פוגשות פתרונות טבעיים ונטולי כימיקלים סינטטיים, שלעיתים מלווים אותן בחייהן הלאה. ואכן, כיום ישנו מגוון רחב של פתרונות טבעיים להתמודדות עם כאבי מפרקים וכאבים אחרים המאפיינים את תהליך ההיריון ולכל הפחות, אם את מעדיפה להימנע מכימיקלים סינטטיים במהלך ההיריון, בהחלט מומלץ לנסות אותם לפני שאת פונה לפתרונות המיינסטרים הקונבנציונליים.

חברת צורי הדס מתמחה בפיתוח וייצור פתרונות רפואיים ובריאותיים טבעיים להתמודדות עם דלקות וכאבים ממגוון סוגים, באמצעות תכשירים, משחות וקרמים שפותחו על ידי צוות החוקרים והרוקחים המומחים בחברה. באתר האינטרנט של צורי הדס תוכלי למצוא מגוון פתרונות נגד כאבי מפרקים בהריון ועוד שורה של מוצרי בריאות טבעיים לחלוטין המיועדים לנשים בהריון. לפרטים נוספים ולכל שאלה שיש לך בעניין, צרי עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-7409509.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.