כאב כתפיים טיפול

כאב כתפיים

מפרקי הכתפיים הם למעשה המפרקים המורכבים ביותר בגוף האדם, בהיותם מפרקים המאפשרים תנועה של 360 מעלות בציר האנכי ולכל הפחות 180 מעלות בכל ציר אחר. מעבר לעומס המופעל על מפרקי הכתפיים לאור התפקוד המבני שלהם, מפרקים אלה גם נושאים בעומס רב בכל פעולה שאנו מבצעים עם הידיים, בין שמדובר בנשיאת משקלים כבדים ובין שמדובר בפעולות אחרות שמפעילות בצורה מאסיבית את הגידים העוברים באזור הכתף. בהינתן מציאות זו, אפשר להבין גם מדוע כאב כתפיים הוא כאב שכיח יחסית, שכמעט כל אדם חווה אותו לפחות פעם בחייו. העניין הוא שישנם אנשים שסובלים מכאבי כתפיים כמעט על בסיס קבוע, בעיקר לאחר פציעה, בעקבות דלקת כרונית או לאור מחלות רקע שונות.

טיפול בכאבי כתפיים – מהו הטיפול המתאים?

כאב כתפיים מתעורר בדרך כלל כתוצאה מהתפתחות של תהליך דלקתי או כתוצאה מפגיעה במפרק עצמו. פגיעה במפרק יכולה להתרחש בעקבות פציעה, פריקת כתף או שחיקה של הסחוס. יחד עם זאת, במרבית המקרים מדובר בדלקת בגידים הרבים העוברים במפרק הכתף. תהליך דלקתי זה גורם להתנפחות הגידים ואלו בתורם לוחצים על העצבים העוברים באזור ויוצרים כאב. במרבית המקרים, חולפת דלקת זו מעצמה בתנאים של מנוחה מלאה, אלא שישנם לא מעט מקרים בהם מתקבע כאב כתפיים לאורך זמן. במקרים אלה יש להעניק טיפול ייעודי שניתן בצורת אנטיביוטיקה וסטרואידים לטיפול בדלקת ולעיתים גם באמצעות גלי הלם. טיפולים אלה יכולים לסייע מאוד ועדיין ישנם אנשים שעלולים לסבול מכאב כרוני באזור הכתפיים ובמיוחד במקרים אלה, אם כי ממש לא רק בהם, ההמלצה היא לעבור לטיפול טבעי.

 

מהו טיפול טבעי בכאבי כתפיים?

טיפול טבעי הוא טיפול המבוסס על משחות ותכשירים המכילים חומרים טבעיים שנחשבים למשככי כאבים חזקים, מרגיעים את האזור ואף מסייעים בריפוי הדלקת. השימוש בתכשירים אלה הוא למעשה חופשי, שכן אין לתכשירים אלה כל תופעות לוואי ובהיותם טבעיים לחלוטין הם אינם גורמים לנזק כלשהו לגוף. יחד עם זאת, לא כל התכשירים המציגים את עצמם כמתאימים במסגרת טיפול בכאבי כתפיים, אכן יכולים לספק את הערך המצופה מהם ולכן חשוב מאוד לבחון מספר אפשרויות ולחקור קצת באשר לסוגי התכשירים שנחשבים יעילים באופן גורף ותכשירים שיכולים להתאים לכם באופן ספציפי יותר מאשר לאחרים.

צורי ברכה היא חברה המתמחה בפיתוח וייצור של משחות, קרמים ותכשירים טבעיים לטיפול במגוון בעיות עור, מפרקים, שרירים וגידים ובכלל זה מציעה החברה פתרונות נהדרים לטיפול בבעיות של כאב כתפיים. הפתרונות הטבעיים של צורי ברכה מתמודדים היטב גם עם סוגיית הכאב, אך גם מעניקים רגיעה ואלמנט חשוב של ריפוי לתהליכים הדלקתיים במפרק הכתף. באתר האינטרנט של צורי ברכה תוכלו למצוא את כל הפתרונות שלנו לבעיות במפרקי הכתפיים וכן תוכלו לפנות אלינו בטלפון 052-7409509 עם כל שאלה שמטרידה אתכם לפני ביצוע הזמנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.