ציסטה בייקר טיפול אלטרנטיבי

ציסטה בייקר טיפול

ציסטה היא אינה תופעה נדירה וקשה לחשוב על אדם שעבר תקופת חיים שלמה ללא ציסטה שהופיעה באזור כלשהו בגופו. יחד עם זאת, ציסטות הן אינן אקראיות, הן מופיעות במיקומים די צפויים בגוף ולכולן גם יש שם הגדרה ופתולוגיה שלמה. אחד מסוגי הציסטות, שכמו יתר הסוגים, מופיע באחוזים גבוהים יותר בקרב נשים מאשר בקרב גברים הוא ציסטה בייקר. המדובר בציסטה שמתפתחת מצידו האחורי של המפרק. המדובר למעשה בשק מלא בנוזל שהולך ומתמלא בנוזל בעקבות בעיה במפרק עצמו או ברקמות הממוקמות בצדו האחורי.

מהו הטיפול בציסטה בייקר?

במקרה של ציסטה בייקר טיפול אפקטיבי צריך להתבסס על אבחון של הגורם להתפתחות הציסטה. גורם זה יכול לכלול פציעות ספורט, דלקת מפרקים שגרונית, דלקת מפרקים ניוונית או שיגדון. הצטברות הנוזל בציסטה יכולה לגרום לכאב במפרק ובסביבתו, להופעת בצקת באזור המפרק ולנעילת המפרק או השמעת צלילי נקישה בהנעת המפרק. יחד עם זאת, רבים מהסובלים מציסטה בייקר אינם חווים אף אחד מהסימפטומים הללו. במידה והציסטה אכן גורמת להפרעה בתפקוד היומיומי, יש לפנות לרופא שיבחן את הציסטה ויקבע תכנית טיפול, שבמרבית המקרים תסתיים בניתוח להסרת הציסטה. יחד עם זאת, במקרה של ציסטה בייקר טיפול אלטרנטיבי יכול בהחלט להשיג תוצאות דומות לטיפול קונבנציונלי ובהחלט מומלץ לבחון את האפשרות לפני שנכנסים לחדר הניתוח.

 

ציסטה בייקר טיפול על פי הקונספט האלטרנטיבי

בכדי להיפטר לחלוטין מציסטה בגוף יש לבצע ניתוח להסרת הציסטה ולכך אין תחליף. יחד עם זאת, רבים מהאנשים שעברו ניתוח כזה להסרת ציסטה מכל חלק בגוף, יודעים שהניתוח יכול להוביל לפגיעה בתחושה באזור הניתוח ובמקרים רבים הציסטה יכולה אף לחזור. בכפוף לתנאים אלה, יש בהחלט מקום לבחון דרכי טיפול שמאפשרות לחיות עם הציסטה כל עוד זה באמת אפשרי. במקרה של ציסטה בייקר טיפול טבעי או אלטרנטיבי מתמקד למעשה בהפגת כאב כאשר הוא מופיע ובהתמודדות עם דלקות שעלולות להתפתח בעקבות הופעת הציסטה. במקרים רבים, הציסטה תחלוף מעצמה עם פתרון הבעיה שגרמה להופעתה ולכן היכולת לחיות עם הציסטה עד לריפוי עצמי היא קריטית בטיפול בה ללא צורך בניתוח. כאמור, במקרה של ציסטה בייקר טיפול אלטרנטיבי יכול להועיל מאוד בהבטחת שגרת חיים נוחה, במיוחד עבור אנשים שרגישים לתרופות כימיות קונבנציונליות אבל לא רק עבורם.

חברת צורי הדס היא מומחית בינלאומית בפיתוח וייצור תכשירים, משחות וקרמים טיפוליים בדלקות, כאבים ראומטיים וכאבים עצביים אוטואימוניים. לחברה סל שלם של תכשירים אלטרנטיביים וטבעיים לחלוטין בעלי אמת אפקטיביות יוצאת דופן בתחום הטיפול האלטרנטיבי, ובכלל זה מתאימים גם לטיפול בציסטה בייקר. את כל פתרונות הטיפול של צורי הדס תוכלו למצוא באתר האינטרנט של החברה וכן תוכלו ליצור עמנו קשר בכל עת בטלפון 052-7409509 עם כל שאלה בעניין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.