תרופות לכאבי ברכיים

מה עוזר לכאבי ברכיים

בעיות במפרק יכולות ליצור מגבלות משמעותיות בתפקוד היומיומי ומתוך כלל הבעיות הללו, בעיות במפרק הברך הן ללא ספק אלה שפוגעות בצורה המובהקת ביותר בשגרת החיים. בעיות במפרק הברך תהיינה מלוות בדרך כלל בכאבים שמופיעים בכל מצב של תנועה ופעילות פיזית ובמקרים רבים גם במצב של מנוחה מלאה, מה שמקשה מאוד על ההליכה וההתניידות אפילו במרחב הביתי ולבטח מחוצה לו. הפתרונות לבעיות בברכיים הם רבים ומגוונים, החל מפתרונות המיועדים להתמודד עם הכאב, דרך פתרונות אורתופדיים וכלה בפתרונות ניתוחיים להחלפת מפרק או סחוס בברך. יחד עם זאת, ההתמודדות המיידית והיומיומית היא עם הכאב והשאלה היא מה עוזר לכאבי ברכיים.

כאבי ברכיים – פתרונות אפשריים

כל מי שסבל מכאבי ברכיים בחייו, יודע שבשלבים הראשונים של התפתחות הבעיה ניתן בהחלט להשתמש במשככי כאבים סטנדרטיים על מנת להקל על הכאב ואפילו ביעילות רבה. יחד עם זאת, יעילות זו הולכת ופוחתת עם הזמן מה שמחייב צריכה גבוהה יותר של משככי כאבים באופן שיכול לפגוע במערכות שונות בגוף ואף ליצור סיכון ממשי לבריאות. ככל שהבעיות הולכות ומתמשכות בעודן הופכות לכרוניות, ישנם פתרונות ייעודיים כדוגמת משחה לברכיים או בהגדרתה האחרת משחה לכאבי ברכיים. משחה זו כוללת בתוכה שורה של מרכיבים המיועדים לבצע שתי פעולות מרכזיות: להילחם בדלקת מחד ולהילחם בכאב מאידך. ככלל, תרופות לכאבי ברכיים מבוססות על רכיבים אנטיביוטיים וסטרואידים למלחמה בדלקת ורכיבים מאלחשים להתמודדות עם הכאב. פתרונות אלה מוצעים כמובן על ידי הרפואה הקונבנציונלית אך לאלה שמעדיפים פתרונות טבעיים ובטוחים יותר לשימוש לטווח ארוך ועל בסיס קבוע, בהחלט מומלץ לבחון את הפתרונות הטבעיים, שמציגים גם הם רמה גבוהה של יעילות.

 

פתרונות כרוניים לבעיה כרונית

על השאלה מה עוזר לכאבי ברכיים אפשר לענות בכמה רמות שונות ובמקרים רבים הדברים רלוונטיים לכל מטופל בהתאם לשלב המחלה. ככלל, כאבי ברכיים היא בעיה כרונית שהפתרון האולטימטיבי שלה הוא ניתוח לפתרון הבעיה המבנית במפרק הברך. יחד עם זאת, גם ברפואה הקונבנציונלית יש לעבור תהליך ארוך של התמודדות עם הבעיה ופתרון הניתוח עולה על השולחן רק כאשר קלו כל הקיצים. לאורך כל התקופה הזאת יש לתחזק פתרון יעיל לאורך זמן בצורת תרופות לכאבי ברכיים או משחה לברכיים ובכל פתרון כרוני לבעיה כרונית, רכיבים טבעיים הם בהחלט עדיפים על פתרונות כימיים סינטטיים.

חברת צורי הדס מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תכשירים, משחות וקרמים לטיפול בשלל מצבי דלקת וכאב עם סל של עשרות מוצרים טבעיים לחלוטין, המכילים תרכובות טבעיות שונות המותאמות לטיפול בכל בעיה בצורה ייעודית וספציפית. בכלל זה, מציעה החברה משחה לכאבי ברכיים ותכשירי טיפול טבעיים נוספים אותם תוכלו למצוא באתר החברה ועליהם תוכלו גם לשאול אותנו כל שאלה בטלפון 052-7409509.

תגובה אחת על הפוסט “תרופות לכאבי ברכיים

  1. משה שמריהו אומר:

    הברך שלי יבשה ולא גמישה הייתי אצל רופא והוא אמר שהכל בסדר נתן לי כדור וזהו,האם אתם מכירים תופעה זו ואיך אפשר לטפל בה. תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.